понедельник, 18 мая 2020 г.

До уваги учнів 11 класу! Підсумкова контрольна робота



 Запитання 1
Позначте рядок, у якому всі іменники належать до жіночого роду:
варіанти відповідей
 
вуаль, Чилі, акварель, Міссісіпі
 
 
зала, синиця, воєвода, комісія
 
 
загс, ГЕС, жовч, пастораль
 
 
бязь, СДПУ, Токіо, юнь
 
 
сутінь, путь, степ, галузь
Запитання 2



Позначте рядок, у якому в усіх словах наголошений другий склад:
варіанти відповідей
 
дочка, подруга, вимова, гуртожиток, русло
 
 
новий, спина, виразно, завдання, попереду
 
 
предмет, рукопис, ненавидіти, фартух, в’язкий
 
 
середина, дефіс, старий, горошина, каталог
 
 
легкий, олень, несла, добуток, партер


Запитання 3
Позначте рядок, у якому виділене слово слід писати з малої літери:
варіанти відповідей
 
Йшли ми до (Ш, ш)евченкового генія духу золотого зачерпнуть! 
 
 
Щороку в березні в усіх навчальних закладах України відбуваються
(Ш, ш)евченківські читання.
 
 
Оригінальні (Ш, ш)евченкові твори дають щедру інформацію про те, як він жив.
 
 
Озветься знов діброва темнолиста, коли до тебе, хлопче, край села, немов дарунок теплого дитинства, (Ш, ш)евченкова калина зацвіла.
 
 
Живе й не вмирає (Ш, ш)евченківська мати, колгоспна кріпачка, забута не раз .
Запитання 4
Позначте рядок, у якому в кожному слові однакова кількість звуків і букв:
варіанти відповідей
 
відзвук, їжак, ячмінь, здоров’я
 
 
джміль, щирість, п’ять, вугілля
 
 
земля, райдуга, європеєць, порядок
 
 
щавель, ательє, лічба, боєць
 
 
сон, якийсь, подорожжю, заєць
Запитання 5
Позначте рядок, у якому всі складні прикметники пишуться через дефіс:
варіанти відповідей
 
сліпучо/білий, вічно/юний, червоно/гарячий, ніжно/рожевий
 
 
сніжно/білий, північно/східний, світло/голубий, мовно/літературний
 
 
гірко/солоний, хіміко/біологічний, західно/український, радіо/фізичний
 
 
суспільно/політичний, густо/синій, зовнішньо/торговий, військово/патріотичний
 
 
музично/хоровий, глибоко/змістовний, зерно/трав’яний, повітряно/морський
Запитання 6
Позначте рядок, у якому всі словосполучення містять частки:
варіанти відповідей
 
хай буде так; ошелешений і розгублений; дізнатися не від товариша
 
 
озирайся не озирайся; це ж мій друг; сказав би комусь
 
 
то джерело знань; ось чого захотів; довідався про новини
 
 
хотів би сказати; нехай не гнівається; розмова з людьми
 
 
зроби саме так, невже це важко, згідно з домовленістю


Запитання 7
Позначте рядок, у якому всі дієприкметники пишуться з не разом:
варіанти відповідей
 
не/виконане завдання; не/скошена трава; не/розв’язана задача
 
 
не/прочитана книга; не/побілена хата; стіни не/фарбовані, а лаковані
 
 
не/вишитий рушник; слова, ще нікому не/сказані; не/довантажена машина
 
 
не/доспівані пісні; квіти ніким не/зірвані; не/доплетений кошик
 
 
не/вивчений текст, не/узгоджені питання, поле не/засіяне
Запитання 8
Позначте речення, що відповідає такій характеристиці: складне речення з різними типами синтаксичного зв’язку (сполучниковим і безсполучниковим):
варіанти відповідей
 
Демократія тим і добра, що при ній не держава руйнує людину, а людина будує державу і саму себе (Ліна Костенко).
 
 
Пігмей бажа високим буть на зріст, порядним хоче виглядати злодій, завжди злочинець – на ділах добродій (Д. Павличко).
 
 
Преславне українське слово звучить у серці у моїм, бо мова – хліб, а не полова: я чув її із уст батьків (Г. Позняк).
 
 
Шануймося, бо одна у нас усіх Україна й життя у кожного одне! (Б. Гірський).
 
 
Ніколи я не знав, як тяжко жить без солов’я, що в пісні аж тремтить тільцем своїм маленьким (М. Рильський).
Запитання 9
Позначте рядки, у яких в усіх словах спрощення в групах приголосних позначається на письмі:
варіанти відповідей
 
піз..ній, гіган..ський, безсовіс..ний, балас..ний
 
 
цінніс..ний, виїз..ний, швидкіс..ний, перехрес..ний
 
 
заздріс..ний, кіс..лявий, бороз..на, улес..ливий
 
 
тиж..невий, пристрас..ний, чес..но, міжоблас..ний
 
 
волос..ний, особистіс..ний, зліс..ний, капос..ний
 
 
зап’яс..ний, очис..ний, захис..ник, буревіс..ник
 
 
звіс..но, блис..нути, пес..ливий, щас..ливий
Запитання 10
Позначте рядки, у яких усі слова пишуться без м’якого знака:
варіанти відповідей
 
Уман..щина, майбут..нє, мен..ший, бджіл..ці
 
 
землян..ці, яблун..ці, ремін..чик, емул..сія
 
 
буквар.., ін..ший, куз..ня, чотир..ма
 
 
тон..ший, ніч.., перелаз..мо, рибал..ці
 
 
сопіл..ці, домен..щик, степ.., удар..те
 
 
ад..ютант, ковз..кий, україн..ський, кан..йон
 
 
ц..вях, наріж..те, різ..бяр, бояз..кість
Запитання 11
Позначте речення з неоднорідними означеннями (розділові знаки пропущено):
варіанти відповідей
 
Вже українське щире слово почув збагнув і визнав світ (Б. Дегтярьов).
 
 
У світ ідемо щирими гостинними (В. Каюков).
 
 
Навіть через вікна було видно як пухнасті сніги одсвічувались рожевими малиновими бризками зорі (М. Стельмах).
 
 
Різкий північний вітер немилосердно бив в обличчя (М. Коцюбинський).
 
 
За шкільними партами схилились чорняві біляві русяві голівки (І. Цюпа).
 
 
Кругом хати росли старі велетенські волоські горіхи (І. Нечуй-Левицький).
 
 
Сірі широко розплющені очі дивились на світ з упевненою довірливістю
(Є. Гуцало).
Запитання 12
Позначте речення, у яких перед словом як ставиться кома (розділові знаки пропущено):
варіанти відповідей
 
Мелашка була потрібна в господі як робітниця (І. Нечуй-Левицький).
 
 
Дівчина сяяла як кущ калини (І. Нечуй-Левицький).
 
 
Прокіп підходив спокійний і діловий як завжди (М. Коцюбинський).
 
 
Промені як вії сонячних очей (П. Тичина).
 
 
І. Франко знав і любив народну пісню як учений, демократ, патріот
(М. Рильський).
 
 
Хмара як лебідь пливе над лісами (П. Осадчук).
 
 
Весь світ знає Довженка як великого кінорежисера.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Диктант за ІІ семестр для 5 класу Ранок у лісі