Контрольна робота №3 з української літератури для 8 класу
1.Твір В. Сосюри
«Любіть Україну!»
Епічний
ліричний
ліро-епічний
драматичний
2.Хто з письменників народився в місті Дебальцеве на Донеччині?
Володимир Підпалий;
Василь Голобородько;
В.Сосюра
3.Хто з письменників є автором поезії «Зимовий етюд»?
В.Сосюра;
В.Підпалий;
В.Голобородько
4.До якого різновиду лірики належить поезія Володимира Сосюри «Осінь»?
До пейзажної;
до інтимної;
до громадянської
5.Ліричний герой якого з віршів Володимира Підпалого закликає «в житті
любити гаряче і багато: сонце, дощі зернисті…»?
«Зимовий етюд»
«Матері»
«…Бачиш: між трав зелених…»
6. Позначте рядки, у яких записані назви віршів Василя Голобородька:
«Наша мова», «Теплі слова»;
«Васильки», «…Бачиш: між трав зелених…».
«З дитинства: дощ», "Любіть Україну..."
7.До якого різновиду лірики належить поезія Володимира Сосюри «Васильки»?
До інтимної;
до громадянської.
до пейзажної;
8.Укажіть рядок, який розкриває головну думку вірша В. Сосюри «Любіть
Україну»
«Всім серцем любітьУкраїну свою -
І вічні ми будемо з нею!»
«Для нас вона в світі єдина, одна
в просторів солодкому чарі...»;
«Коханий любить не захоче тебе,
коли ти не любиш Вкраїну...».
9.За який вірш В.Сосюру було звинувачено у націоналізмі ?
" Васильки"
"Любіть Україну..."
"Осінь"
10.Чого навчає вірш В. Підпалого "...Бачиш: між трав зелених"?
Бути веселим і життєрадісним у будь-якому випадку
бути відповідальним за все, що нас оточує
осмислено сприймати роль мови в житті
бережливому ставленню до всього живого
11.Кому належать слова: «Одним із мотивів, які спонукали мене звернутися до
верлібру, був намір писати так, щоб кожен вірш мав неповторний малюнок,
неповторний ритм».
В. Сосюрі
В. Підпалому
В. Голобородькові
12.Твори, у яких настрій ліричного героя спричинено гамою душевних
відчуттів, поривань, є лірикою
Громадянською
Інтимною
Інтимною та пейзажною
Пейзажною
13.До якого виду
лірики належить поезія «Зимовий етюд?»
Інтимної
філософської
пейзажної
громадянської
14.«Місто тікає» - це...
А) Персоніфікація
Б) Порівняння
В) Гіпербола
Г) Метафора
15.Який художній засіб
використано в рядках "Любіть Україну, як сонце любіть, Як вітер, і трави,
і води..."?
Порівняння
Епітет
Персоніфікацію
Гіперболу
16.Який троп використано
в рядках "...Любіть Україну...Вишневу свою Україну..."?
Порівняння
Епітет
Метафору
"Теплі слова"
"Наша мова"
"З дитинства:дощ"
"Зимовий етюд"
18.Встановіть
відповідності між поезіями та рядками з них:
3б.
1. "Зимовий етюд"
2. "Бачиш між трав зелених"
3. "Теплі слова"
4. "Наша мова"
5. "З дитинства: Дощ"
А. хто
належиться, а хто прийде додому у хату, наповнену теплом, як гніздо.
Б. все
запорошене, все насторожене, вся Україна заслухалась — і не спить…
В. тож
хай знають вороги якими словами на самоті мовчимо
Г.
Співаймо пісні про кохання, щоб не вмерло слово «Дунай»
Д. Треба
в житті любити гаряче і багато: сонце, дощі зернисті
19.Вкажіть художні засоби, наявні в рядках:
Одсіяють роки, мов хмарки над нами,
і ось так же в полі будуть двоє йти
метафора, епітет
метафора, порівняння
порівняння, персоніфікація
гіпербола, оксиморон
Комментариев нет:
Отправить комментарий